Ayat comel lelaki ^^

Betul lah orang cakap cinta tu buta ,bila dah bercinta lupa semua benda . Ada manusia yang bodoh pergi percaya pasangan dia 100% sampai dah kena tipu pun masih bodoh bodoh bodoh pergi percaya lagi . Tu lah bodoh sangat sampai tak nmpak dah semua tu . Berape banyak bodoh dah aku bagi --'


Lelaki buat ayat comel kat kau pun kau pergi percaya ? Ada hint la wey . Contoh ayat ayat 'comel' yang lelaki bagi kat kau :


Saya sayang awak, tapi nak buat macam mana, kita macam tak ada jodoh untuk bersama.
 Cakap je yang kau dah ada awek lain yang kononnya jodoh kau tu


Awak terlalu baik untuk saya. Awak berhak untuk dapat kekasih yang jauh lebih baik daripada saya. 
Hai dah 10 tahun couple baru tahu yang awek kau tu baik? Yang kau pula tak ada keinginan nak jadi baik ?


Saya cuma anggap awak sebagai kawan, tak pernah lebih daripada tu. 
Hmm kawanlah, supaya mudah kau nak order sirap limau, nasi ayam? Mudah nanti kau nak keluar jalan-jalan takyah hubungi teksi ?


Saya masih belajar, saya nak tumpukan perhatian kepada pelajaran saya dulu. 
Ada orang suruh kau bergayut 24 jam sehari sampai nak berakpun kena lapor diri 


Saya perlukan ruang dan masa, perjalanan masih jauh. 
Macho benar ayat kau. Supaya senang nanti bila jumpa yang lebih baik, kau tinggalkan minah tu terkontang-kanting


Mak saya suruh saya kahwin dalam tahun ni juga, tapi awak masih belajar. Saya terpaksa cari calon isteri yang lain.
 Mak kaulah sangat. Mak kau yang nak sangat atau kau yang dah sangap?


Kita tak sehaluan, kehidupan kita jauh beza, macam Marikh dengan Pluto. 
Hello, setelah berapa lama kehulu kehilir sama-sama baru nak perasan?


Awak ,saya nak enjoy dulu . Tapi jangan risau ,cinta saya hanya untuk awak . Saya cuma nak enjoy kejap je . Saya nak couple dengan perempuan lain dulu .Saya janji saya akan kahwin dengan awak .
Kepala hahahatok kau ! Kau pergi enjoy then aku lah terseksa kat sini tunggu kau hah ? Banyak cantik kau dah puas enjoy then datang kat aku . Aku nak kena tunggu kau pulak ? Kepala hot kau ,ingat aku baju ?

Awak terlalu baik untuk saya .
Baru sedar ke ? Lepas kau dah puas dengan aku ,dah bosan dengan aku ,baru nak cakap aku terlalu baik . Bongok kuasa 2 lah kau --'

Saya nak bebas . Saya taknak awak kongkong saya .
Cakap jelah " sayang ,sebenarnya saya dah ada perempuan lain ,k chiaww ! " . Dasar lidah bercabang .








1 comment:

  1. kehkeh... ptutlah sy chating td tak bls... berhati2 rupenye awk ye.. :)

    ReplyDelete